pátek 3. ledna 2014

Oblečení - Nejhezčí kousky v mém šatníku:-)

V tomto článku napíšu o tom, jaký styl oblékání se mi líbí, co ráda nosím a také o svých nejoblíbenějších věcech z mého šatníku. Není jich zrovna moc:-) 
V oblékání mám ráda spíše elegantní a jednoduchý styl. Upřednostňuji spíše nadčasové kousky před těmi, které jsou trendy jen jednu sezónu (jako například mánie s neonovými barvami - čím více člověk razil, tím víc byl IN :-D ). Mezi mé nejoblíbenější barvy patří bílá, hnědá, béžová a mentolová. 
Nejraději nosím legííny<3 a kraťasy, takže se už mooc těším na jaro/léto:-) Za to vůbec nenosím sukně, nesnáším je! Mám ráda šaty, ale nemám jich moc, takže si musím nějaké do léta sehnat:-) 
Ze svršků se mi moc líbí peplum topy, které hezky zuží pas a zvýrazní tak ženské křivky. Mým nejoblíbenější svrškem jsou košile, především džínové. Z bot mám nejraději válenky<3 tenisky, nejlépe ve stylu Conversek, letní kozačky a baleríny.


Moc se mi líbí tento outfit, už se těším na jaro/léto až jej budu nosit. Moc jsem si oblíbila saka, ale bohužel mám zatím jen jedno, ale za to krásné:-)


Tyto šperky se mi k němu mooc hodí:-)


Tohle je moje nejoblíbenější psaníčko. Pořídila jsem si jej teď na Vánoce v Tally Weijl. Hned jak jsem ho uviděla, tak jsem si ho zamilovala a musela jsem ho mít:-)


Tato jednoduchá kombinace se mi líbí. ( V jednoduchosti je přeci krása.. ) Ještě si dokoupím Nude balerínky a bude to dokonalé:-)


Snad má nejoblíbenější věc! Tento trench coat z Gatu doslova miluju<3


Už ať tu je léto! Moc se mi líbí potisk na tomto tričku, dostala jsem ho od sestry k Vánocům a udělalo mi velkoou radost:-) Je to má první věc s galaxy vzorem a doufám, že né poslední. Chtěla bych si pořídit i galaxy legíny, tak snad na ně narazíím.


Můj oblíbený outfit! Džínová košile (C&A) a růžová kabelka (H&M) jsou mé oblíbené věci v mém šatníku.:-)

A teď přejdeme na boty:-)


Válenky zbožňuju, ale mám zatím pouze dvoje:-( Hodlám svou sbírku rozšířit. Nechápu ty, kterým se válenky nelíbí, vždyť jsou tak roztomilyy<3 ale každý má na věci jiný názor, takže jim ho neberu:-)


Dále mám tyto letní kozačky, které jsou už ale onošené, takže by to chtělo nové:-) Jsou takové jednoduché, hodí se skoro ke všemu. Také jedna z mých oblíbených věcí.


Tyto tenisky mám moc ráda, jsou z H&Mka. Jsou velmi pohodlné a venku se hezky třpytí:-)













6 komentářů:

  1. Moc hezký věci :) Máš opravdu pěkný styl :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí kabelka z Tally Weijl. A ten outfit s ní je super ;) V jednoduchosti je krása - pravda !

    OdpovědětVymazat
  3. Trench coat je super a ještě mě zaujal ten top s vesmírným potiskem:)
    Přiznám se, že mě válenky přijdou jako příšerné boty, Hlavně když vidím slečnu, která si vykračuje jak hvězda a zatím má sešmajdanou celou podrážku. Plus když je je ještě mokro a boty čvachtaj:D I když věřím, že pokud nejsou sešmajdané musí být opravdu pohodlné:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Trench coat je skvělý!:-) tak to chápu, já už bych je sešmajdané taky nenosila:-D a když je mokro tak taky ne:-) Jsou moooc pohodlné:-)

      Vymazat