čtvrtek 2. ledna 2014

Jakou kosmetiku používám

Ahoj! Po Vánocích mám velkou zásobu kosmetiky, ta mi vydrží zase až do příštích Vánoc, protože dávám přednost kosmetice LUSH , o které bude můj příští článek:-)


Deodoranty patří k mým oblíbených produktům. Nejvíc mi voní tak, jak jdou za sebou. Ten od B.U. voní opravdu krásně, určitě si na jaro/léto koupím takový parfém, protože ta vůně je opravdu příjemná. Ten od Nivea je spíše takový sportovní, taková neutrální vůně. Deodoranty od Fa a celkově kosmetika mi moc nevoní.


Tento šampón od Syossu mi celkem vyhovuje, píšou že je VOLUME a mě teda vůbec nepříjde, ale to zatím žádná věc s tímto označením :-D Ale s tím nemám problém, protože mám dost husté vlasy. S FRUCTIS šampóny jsem spokojená, už jsem vyzkoušela všechny druhy, a všechny mi seděly:-) Naopak s tímto schauma kids spokojená moc nejsem, má sice krásnou sladkou vůůni, ale nevyhovuje mi. Vlasy po ní elektrizují a špatně se rozčesávají.


Sprchových gelů mám zásobičku! Ten od Dermacolu jsem si prostě musela koupit, ta vůně je úžasná. Jelikož je to novinka a prodával se jen v dárkových kazetách, tak jsem měla radost, když jsem ho objevila v DMku, kde se prodává zvlášť:-) Ten druhý jsem dostala k Vánocům, voní po mandarinkách a jogurtu, moc jsem si jeho vůni oblíbila. Sprcháček od Balea také moc krásně voní, je to spíše taková peeling. Nivea má takovou osvěžující vůni, je vhodný na lééto, obsahuje olejová zrníčka. Sprchový gel od Fa má příjemnou vůni, mile mě překvapil, protože mi výrobky značky Fa opravdu moc nevoní. 

Miluju tělová mléka! Zatím mám pouze dva, ale chystám si přikoupit další. Jen tak po sprše, když se chci namazat, tak používám Nivea tělové mléko, které dobře hydratuje pokožku. Moooc jsem si oblíbila tělové mléko od Aquoliny s vůní čokoláda a vanilka:-) Láká mě i vůně lesní jahoda, bílá čokoláda a cukrová vůně:-) Určitě si je brzy pořídíím!

Žádné komentáře:

Okomentovat