pátek 3. ledna 2014

30 Day Squat Challenge

Hezký den!:-) Dala jsem si do nového roku předsevzetí, že začnu cvičit. Rozhodla jsem se pro 30 Day Squat Challenge. Už hoodněkrát jsem s tím začala, ale nikdy jsem nevydržela dýl než 5 dnů :-D Nejvíc se mi na tom líbí ty volné dny, ale nejhorší je, že se za ten jeden volný den nestihnou ty svaly zregenerovat a fakt to dost bolí, takže pak člověk ani nemá chuť pokračovat, ale teď to hodlám vydržet až do konce, tak doufám, že se mi to podaří, protože nemám moc pevnou vůli:-) Uvažovala jsem i o tom, že bych cvičila 30 Day Shred podle třech videí od Jillian Michaels, ale nakonec jsem dala přednost pouze dřepům. Po 30ti dnech (teda pokud to zvládnu), tak bych přidala článek a kdyžtak i nějaké fotky:-) 3295 dřepů mě čeká, hrůůza :-D


1 komentář:

  1. Rozhodně tu výzvu dokonči :) Cvičila jsem ji už dvakrát a vždy byl výsledek opravdu znát.. bohužel jsem hrozný lenoch a tak jsem potom nic nedělala a za 14 dní jsem byla na svém původním "zadku" :) chce to makat :))

    http://aniesonge.com/

    OdpovědětVymazat