čtvrtek 2. ledna 2014

Jaká líčidla používám

Ahoj! V dnešním článku se chci zaměřit na líčení, které používám. Není ho moc, protože se moc nemaluju tak mám jen pár základních věcí, bez kterých se neobejdu. Už to bude asi půl roku, co jsem si začala malovat obočí, stalo se mou závislostí, už bych bez něj ven nevyšla :-D. Dále používám řasenku, pudr a něco na rty. Nechápu ty holky, co nemají vůbec problematickou pleť a patlají si na obličej ty tuny makeupu.




S tímhle vším si vystačím:-)


Momentálně používám tyto řasenky a nejvíc mi vyhovují tak jak jdou za sebou. S tou od Dermacolu jsem moc spokojená.


Tužku na obočí používám tuhle od essence. Vyzkoušela jsem už různé od Dermacolu, Gabriela Salvete, ale žádná mi nevyhovovala, jako tahle a za tu cenu (40Kč)  je fakt super:-)

¨

Pudr používám od Dermacolu s reliéfem krajky odstín 4, ale pro změnu jsem chtěla zkusit nějaký jiný, tak jsem si koupila od miss sporty So Matte Perfect Stay odstín 2, a to byla chyba! Zlákal mě na roztomilou růžovou barvičku, ale jsem s ním nespokojená! Na to že je to odstín 2, je až moc tmavý. Při nanášení dělá oranžové skrvny na obličeji, pokud už se vám podaří ho nanést hezky, tak po pár hodinách se skrvny stejně objeví a máte oranžový flekatý obličej. U mě tedy neuspěl! 


Tento výrobek jsem dostala na Vánoce v dárkové kazetě. Sama bych si ho nekoupila, jelikož se odličuji pomocí vlhčených ubrousků, ale mám radost, že jsem mohla vyzkoušet něco nového:-) Svojí práci odvede dobře, hezky odlíčí takže ho mohu jen doporučit!


Miluju tento balzám s vůní cukrové vaty od essence. S vazelínou od Balea s vůní maliny jsem moc spokojená, perfektně hydratuje!


Občas mám chuť zvýraznit své rty a použiju tuto neonovou rtěnku od Catrice. Je nutné pod ní použít balzám, protože se nejedná o hydratační rtěnku, je spíše vysušující. 




























7 komentářů:

  1. Já si dávám make-up z toho důvodu, že jsem hodně bílá, ale fakt dost, a alespoň trochu mi ztmaví pleť, takže nevypadám tak, jako kdybych každou chvíli měla omdlít:) Jinak používám řasenku a občas rtěnku, na ty jsem ujetá:3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to potom chápu:-) Moje sestra taky ujíždí na rtěnkách, hlavně na těch výrazných, neonových, používá je každý den:-) To já jenom výjimečně:-)

      Vymazat
  2. Jo tak ten růžový pudr mě taky pěkně naštval .. koupila jsem si ten nejsvětlejší a dělá oranžový skvrny ... prostě hrůza :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, jsem zvědavá jak potom vypadá třeba odstín 4 :-D :-D Už si ho nikdy nekoupím! Zůstanu u Dermacolu, ten mi perfektně vyhovuje :-)

      Vymazat
    2. no přesně :) od dermacolu je dobrý? A kolik stojí :) potřebuju totiž nějakou náhradu :) a štve mě že si to koupím a po prvním vyzkoušení zjistím, že je to naprd ://

      Vymazat
    3. Já osobně jsem s ním moc spokojená, zatím mi vyhovuje ze všech nejvíc:-) stojí 89 ,-, ale často je ve slevě za 60 ,- :-) To je nejhorší no, ale tak chybama se člověk učí :-D pro příště už aspoň budem vědět, že je špatný, tak si ho nekoupíme a můžem ještě poradit ostatním :-)

      Vymazat
    4. Tak na ten se mrknu :) Uvidím :) Nebo se zblázním :)

      Vymazat