čtvrtek 2. ledna 2014

My little LUSH collection

Tady je můj slíbený článek o LUSH! O Lushi vím zatím jen krátkou dobu, mám od něj pár výrobků, ale už jsem si ho stihla zamilovat!<3 (To snad ani nejde ho nemilovat, hihi:-D) S Lushem mě obeznámila moje sestra, která jemu takřka propadla a vůůbec se jí nedivím! Výrobky od Lush jsou skvělé a ty vůně perfektní!


V této roztomilé krabičce svou (zatím) malou sbírku skladuji:-)


A takhle to vypadá uvnitř:-)


Snow Fairy -  Můj nejoblíbenější výrobek!<33 Nemohla jsem se dočkat, až příjde a až konečně ucítím, jak voní. Byla jsem mile překvapená, protože vůně je opravdu božská! Miluju všechny sladké vůně, ale tahle je teda Top:-) Určitě u ní už zůůstanu. Jsem ráda, že se dá používat i na vlasy.




Taky se mi moc líbí ty třpytky v ní:-)



Mýdlo Mandlovník jsem si koupila, protože ho všichni chválili, jak krásně voní. Ze začátku mi moc nevonělo, dá se říct, že mi i jeho vůně vadila, ale čím dál, tím víc mi začíná vonět a už v něm cítím to, co bych měla:-) Takže jsem si ho taky oblíbila a mám radost, že je to krémové mýdlo.


Dále mám mýdlo Rock Star, ale bohužel už jen takový menší kousek. Jeho vůně je úžasně sladká, jde v něm moc cítit ta vanilka. Určitě si jej znovu koupím! 


K želátku WHOOSH a k červenému FUNíku jsem přišla díky sestře, která se zúčastnila adventní soutěže na stránkách Lush a vyhrála balíček WOWEEEE. Spravedlivě si jej semnou rozdělila:-) S oběma věcičkama jsem moc spokojená. Sprchové želátko má příjemnou vůni citrusů a FUN má naopak sladkou vůni, voní jako marmeláda:-) Určitě si zapíšu na svůj seznam i želátko Sweetie Pie, moc mě zajímá jeho vůně, určitě bude skvělá! FUN jsem si také moc oblíbila. Ráda bych vyzkoušela i růžové, které voní jako mýdlo Rock Star, dále i žluté s vůní vanilkových rohlíčků a samozřejmě i zlaté, které voní jako mýdlo Honey I washed the kids. 

Těm, kdo s Lushem nemají žádné zkušenosti, tak určitě doporučuju si něco objednat a vyzkoušet, ale bacha! Propadnete závislosti stejně jako já, a ostatníí :-D 

2 komentáře:

  1. Krásný článek! :) taky jsem si pořídila pár věcí od Lushe. Snow Fairy je mezi nima, ale nevoní mi a je mi líto ji vyhodit. Neměla byste o ni zájem?

    OdpovědětVymazat
  2. It takes you through a step by step process, asking you for the details that will need to be included in your work. http://dewy01epsn.dip.jp http://nub6yus3ib.dip.jp http://t2cccypxcc.dip.jp

    OdpovědětVymazat